Verzending en levering

Ontvang uw bestelling wanneer en waar u maar wilt!

V. Bezorgen jullie ook in mijn regio?

Als u een Food-item aan uw winkelwagen kunt toevoegen, betekent dit dat uw gebied gedekt is. Ga voor meer informatie naar onze website.


V. Wat zijn jullie bezorgtijden?

Wij bezorgen één keer per week, maar omdat we een klein bedrijf zijn, ondervinden we momenteel logistieke uitdagingen om vaker te bezorgen.


V. Hoe selecteer ik mijn bezorgtijd?

Het koeriersteam zal rechtstreeks contact met u opnemen via het opgegeven e-mailadres om de bezorging te coördineren.

V. Kan ik mijn levertijd wijzigen?

Levertijden kunnen worden afgesproken met de koeriersdienst.

V. Wie kan mijn bestelling in ontvangst nemen?

Iedereen die op het opgegeven afleveradres aanwezig is en zijn/haar identiteitsbewijs kan overleggen ter verificatie.

V. Wat als mijn levering te laat is?

Neem gerust contact met ons op via de chat, dan helpen wij u verder.

V. Wat als er items ontbreken?

Neem gerust contact met ons op via de chat, dan helpen wij u verder.

V. Ik heb mijn kortingen niet ontvangen

Alle kortingen worden bij het afrekenen verrekend. Is dit niet het geval, reken dan niet af en neem contact met ons op.